مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۶
۰ نفر

صاحبان زمین‌های بزرگ و بدون استفاده می‌توانند زمین‌های خود را به پارکینگ عمومی تبدیل کنند.

مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: صاحبان اینگونه زمین‌ها چنانچه در مجاورت خیابان‌های پرتردد و اصلی شهرباشند، با هماهنگی شهرداری و پلیس راهور می‌توانند از زمین‌های خود به‌عنوان پارکینگ عمومی استفاده کنند.

به گفته فضل‌الله اسلامی، در راستای کاهش پارک حاشیه‌ای و توسعه پارکینگ‌های عمومی از شهرداری مناطق خواسته شده است که با شناسایی زمین‌های بزرگ و بلا استفاده و توافق با مالکان، شرایطی را فراهم سازند تا این زمین‌ها تا زمانی که صاحبان ملک مایل باشند و کاربری خاصی برای زمین شان پیدا نکرده‌اند به‌عنوان پارکینگ عمومی مورد استفاده قرار گیرد. 

وی تاکید کرد: البته تحقق این کار منوط به آن است که ایجاد پارکینگ عمومی برای شهروندان و ساکنان آن محدوده مشکلی ایجاد نکند.  مدیرکل اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: زمین‌هایی که مورد تایید برای احداث پارکینگ قرارگیرند به‌منظور تردد آسان خودروها آسفالت و خط‌کشی خواهند شد.

وی افزود: با اجرای این طرح ضمن اینکه زمین‌های خالی و بلااستفاده برای صاحبانشان درآمدزا خواهد شد از پارک‌های حاشیه‌ای خیابان‌ها و معابر شهر کاسته و به تردد آسان در شهر منجر خواهد شد.

کد خبر 93122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز